Veelgestelde vragen

 

1. Wat is mijnaltrecht.nl?

Steeds meer hulpmiddelen worden ingezet om de zorg te verbeteren. Altrecht biedt u enkele online diensten die u meer inzicht geven in uw zorg. U kunt uw afspraken inzien, onderdelen van uw dossier inzien. Dit alles gebeurt in een beveiligde omgeving.

2. Wanneer kan ik gebruik maken van mijnaltrecht.nl?

U kunt gebruik maken van mijnaltrecht.nl als u in zorg bent bij Altrecht. Nog niet alle afdelingen maken volledig gebruik van MijnAltrecht. Daardoor zijn mogelijk nog niet alle onderdelen uit het dossier online beschikbaar.

3. Wat gebeurt er als ik het niet eens ben met de gebruikersvoorwaarden?

Als u het niet eens bent met de gebruikersvoorwaarden, dan kunt u geen gebruik maken van mijnaltrecht.nl

4. Ik heb al een account en wil inloggen, maar er wordt gevraagd om een verificatiecode?

Als u al een account heeft dan kan er na een aantal maanden gevraagd worden om een nieuw wachtwoord aan te maken. Dit is vanwege de veiligheid. Als u wilt inloggen, dan krijgt u een SMS code. Deze code vult u in bij de gevraagde verificatie code, vervolgens vult u uw nieuwe wachtwoord in (2x).